lördag 11 juli 2009

Nattfotografering


Hej på er,

För min del så får det bli fotografering när tillfälle ges och ett sådant tillfälle utnyttjades i går kväll på väg hem från en middag!
Jag stannade till i västra hamnen i Malmö (där Turning Torso står) för att ta några bilder ut mot sundet.
Bilden är beskuren och jag har även tvingats arbeta bort någon regndroppe som hittat fram till mitt avtonade gråfilter. I övrigt inget mixtrande med färger eller exponering i datorn. Bilden togs kl. 22, 17mm brännvidd, bländare 22 och 30 sekunders slutartid.

4 kommentarer:

  1. Den här var riktigt bra!!!
    - helt fantastiskt bra.

    /Mats

    SvaraRadera
  2. Snyggt!
    Fyren får verkligen kämpa för att inte slukas av mörkret!

    /Viktor

    SvaraRadera
  3. Hej igen - jag glömde ju skriva detta sist.
    - Jag tycker absolut du ska skicka in denna bild till Kamera & Bild samt Digitalfoto under rubriken heta bilder. Den borde absolut komma med...

    /Mats

    SvaraRadera
  4. Verkligen fint! Otroligt häftig färg! / Birgitta

    SvaraRadera