onsdag 12 augusti 2009

Naturbild.......eller?


/Viktor

6 kommentarer:

  1. Absolut! Den här bilden gillar jag. Jag blir avskärmad från naturen … Har någon tagit den och låst in den. Eller låst ute mig .. varför? Ja tankarna börjar gro ju mer jag tittar på bilden. Kanske någon affischbild för Greenpeace eller Naturskyddsföreningen?

    SvaraRadera
  2. Helt suveränt Viktor!
    En 10 poängare....minst
    MagnusJ

    SvaraRadera
  3. Den här gillar jag också! Riktigt bra.

    /Mats

    SvaraRadera
  4. Tack för alla fina kommentarer!
    Bilden är tagen inne från en ödelagd kraftstation där det spökar....

    SvaraRadera
  5. Är det spöket man anar till höger? Väldigt fin bild med mycket spänning och grund till fortsatt funderande i!
    /Birgitta

    SvaraRadera
  6. Gillar Martins tanke om vad som är inlåst eller utelåst. En perfekt bild att prata bild kring. Många tankar och vinklingar. //Lena

    SvaraRadera