tisdag 8 september 2009

Stammar

Den här bilden tog jag faktiskt långt innan Mullsjökursen...!

5 kommentarer:

  1. Bilden är i sann "kursanda" och du har fått fram en väldigt fin färgskala i bilden. Effektfullt då du suddat ut horisontella detaljerna.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker också den är bra P-O.
    Ev. hade jag beskurit lite så att det gröna i vänsterkant försvunnit.
    - Ljuset är underbart bra. Och färgerna. Riktigt snyggt.

    /Mats

    SvaraRadera
  3. Jättefina färger, effektfulla linjer och fina tvärgående schatteringarna i övre delen av bilden. Jag upplever att den gröna fläcken konkurrerar och tror att bilden skulle vinna på en beskärning.

    SvaraRadera
  4. Håller inte med om att det gröna ska bort. Det ger en ytterligare dimension till bilden tycker jag. Tur att vi kan tycka så olika om bilderna här!
    /Birgitta

    SvaraRadera
  5. Fint ljus, fina färger och härligt djup i bilden. Grattis. //Lena

    SvaraRadera