tisdag 22 september 2009

Mer från Liljeholmsparken


Togs samma kväll som min tidigare andbild.

3 kommentarer:

  1. Den här blir inte lika spännande som din förra. Bilden är bra - men stämningen förstörs lite här tack vare gångvägen med mera.
    - kanske bara för att jag vet så väl hur det ser ut på denna platsen i dagsljus? (bodde här som ung - men gick aldrig ut vid mörkrets inbrott :-)

    /Mats

    SvaraRadera
  2. Jag håller med om din kritik. Funderade på att beskära den hårt i överkant men vet inte om det skulle fungera så bra. Vi får väl se om någon som inte känner till platsen tycker likadant.
    /Viktor

    SvaraRadera
  3. Bilden i stort gillar jag. Har nog aldrig varit där. Efter era kommentarer kan jag hålla med om att stolpen (?) i övre delen irriterar lite, centrerad som den också är. Däremot skulle det vara synd att skära ända ner till växtligheten för då försvinner huset och speglingen som ger en motvikt till fågeln och håller kvar betraktaren i bilden. Troligen finns det lika många åsikter som betraktare till hur man bör göra.
    /Birgitta

    SvaraRadera