onsdag 16 september 2009

Cubansk natur.




Hej. Sorterar bilder för tillfället Fann två helt skilda naturbilder från Cuba. Ni kanske inte godkänner den ena som naturbild, men man ser ju träden delvis genom fösterrutorna( de som inte är förklistrade).


Kul med aktiviteten på bloggen det är nästan så att jag inte hinner med. Skulle gärna vilja kommentera lite fler. Jag tycker själv det känns tråkigt när man inte får en enda kommentar. Jag hoppas vi är många som anmält sig till kursen i december så det kan bli en reunion.//Veronika

3 kommentarer:

  1. Vi lär synas på kursen!

    - Den översta bilden är snygg med bergen som fond. Och de glesa stammarna i förgrunden.

    /Mats

    SvaraRadera
  2. Ser verkligen fram emot kursen!
    Gillar din översta bild. Annorlunda landskap med mycket mystik tack vare dimman.
    /Birgitta

    SvaraRadera
  3. - Jag gillar också din bild med palmerna som avtecknar sig mot bergen och diset. Bilden påminner mig om en vistelse i Karibien när jag var tonåring. Minns ett vackert landskap....
    - Bloggen känns värdefull och att kommunicera kring bilderna.Det känns utvecklande och väldigt bra att få respons på en bild och även värdefullt att få veta om något stör bilden.
    - Ser också fram emot kursen.
    /Margareta S

    SvaraRadera