tisdag 30 juni 2009


Hej alla.Tack för en fantastisk vecka i den knottfria teränngen kring Mullsjö. Vilken kreativ grupp Terje skapade med sitt enorma kunnande och engagement.

Jag upptäckte efter allt vårt prat om sensorrengöring, att hela min sensor såg ut som om de eventuella knott som fanns i närhrten hade fastnat på den. Blåsa bort, ha de rubbar sig inte en millimeter, knotten alltså.

Hoppas att du Magnus får ihop en film så vi kan återuppleva veckan i rörliga bilder. Jag blev inspirerad av svanen vid bron så jag tar en som är lika förvirrad som jag känner mig//Veronika

2 kommentarer:

  1. Jag har också försökt få min sensor ren...lyckades faktiskt ganska bra bara genom att blåsa. Den ser betydligt bättre ut i alla fall.
    Till skillnad från dig Veronika är jag inte mer förvirrad än vanligt men betydligt mer inspirerad! Uppe halv 4 idag....trevlig men lite knottigt faktiskt. /Viktor

    SvaraRadera