torsdag 2 juli 2009

Solnedgång över Mullsjön

Hej alla trevliga kursdeltagare!
Här kommer en snuttitutt bild från Mullsjön tagen på tisdagskvällen. Lägg märke till frånvaron av tornseglare och de störande grässtråna i underkant. Begriper inte hur Terje kan få in den lilla fågeln i så många av sina bilder. Om jag inte visste bättre skulle jag påstå att de är insatta i Photoshop. Beträffade adressen till min blogg så har någon tyckt att jag varit kaxig som valt no1 som kan stå för "number one". Så är inte fallet, utan det kan även stå för "no one" som är raka motsatsen. Välj själv
Vi hörs!
James

1 kommentar:

  1. Hej no1!
    - Kul att se dig här - och din bild förstås.

    Då får ursäkta intrånget - men jag var bara tvungen att få göra en variant av din bild med fåglar och utan grässtrån...

    /Mats

    SvaraRadera